Контекстна реклама
* - перші ліцензовані представники
пошукових систем
Банерна реклама
* - єдина регіональна
банерна мережа
Студія WEB-дизайну
* - наше кредо:
надійність, якість, престижність

Словник
Аналіз сайтів конкурентів


Аналіз конкурентної ситуації в пошукових машинах по цільових запитах

Після формування семантичного ядра сайту необхідно оцінити конкурентну ситуацію по запитах, що входять в нього, у видачі пошукових машин. Ця інформація грає важливу роль для визначення списку заходів, необхідних для досягнення хорошої позиції у видачі конкретної пошукової машини по кожному конкретному запиту.

Аналіз сайтів-конкурентів

Багато корисної інформації про особливості позиціонування сайту даної тематики в пошукових системах можна черпнути, аналізуючи сайти-конкуренти, що мають хороші позиції в пошукових системах по цільових запитах.

•          Які джерела їх трафіку? 

•          Яку роль серед них займають пошукові машини? 

•          За рахунок чого досягнуті хороші позиції в пошукачах? 

•          Яка структура і зміст цих сайтів, як вони впливають на позиції в результатах пошуку? 
•          Які сайти посилаються на конкурентів?


Відповідь на ці та інші питання дозволять ефективніше сформулювати концепцію просування сайту в пошукових системах, узявши на озброєння кращі засоби з арсеналу конкурентів і доповнивши їх тими методами, які ними не використовувалися. Слід зазначити, що до цих заходів необхідно періодично повертатися і вже в результаті безпосередньої роботи над оптимізацією сайту.

Просування будь-якого товару/послуги на будь-якому сегменті ринку завжди починається з аналізу позиций/тактики/слабких і сильних сторін конкурентів.
 
Аналіз сайтів конкурентів включає комплекс заходів щодо визначення позицій даних сайтів у видачі пошукових систем по запитах, що цікавлять нас, аналіз структури сайту і зручності навігації, зовнішніх посилань і т.д.
 
Результат проведеного аналізу дозволить правильно підібрати стратегію просування вашого ресурсу в мережі Інтернет по запитах, що цікавлять вас.

1. Експрес аналіз сайту
2. Аналіз і аудит сайту
3. Визначення семантичного ядра сайту
4. Аналіз сайтів конкурентів
5. Реєстрація сайту в каталогах та пошукових системах
6. Копірайтинг
© 2006-2013 “Reklama.lviv.ua”