Контекстна реклама
* - перші ліцензовані представники
пошукових систем
Банерна реклама
* - єдина регіональна
банерна мережа
Студія WEB-дизайну
* - наше кредо:
надійність, якість, престижність

Словник
Визначення семантичного ядра сайту


Складання семантичного ядра сайту – це один з найбільш трудоємких етапів роботи по оптимізації сайту. До ядра увійдуть всі слова, вирази, які можуть задавати користувачі пошуковій системі. Адже не завжди люди користуються науковими оборотами і точними формулюваннями, - висока ймовірність написання запитів з помилками, на сленгу, транслітом. Все це повинно враховуватися в ядрі сайту. Будь-яку послугу або товар користувачі можуть називати по-різному. А якщо ігноруються непрямі запити, то сайт недоотримує від чверті, до половини пошукового трафіку.

Для отримання семантичного ядра запитів сайту використовується ряд кроків:
•         аналіз тематичної області і текстів сайту з метою формування початкового списку запитів.;

•         пошук можливих синонімів і однокорінних слів для всіх ключових термінів;

•         пошук схожих по сенсу запитів; 


Отримані формулювання запитів можна використовувати при оптимізації сайту для пошукових систем, при використанні контекстної реклами, в звичайній рекламі. Правильно складене семантичне ядро дає можливість просувати сайт максимально якісно і отримати максимальний ефект від просування в найкоротший час.

 
1. Аналіз і аудит сайту
2. Визначення семантичного ядра сайту
3. Аналіз сайтів конкурентів
4. Експрес аналіз сайту
5. Реєстрація сайту в каталогах та пошукових системах
6. Копірайтинг
© 2006-2013 “Reklama.lviv.ua”